Manuanic

Endnu et projekt fra Viborg. Da vi fik til opgave at lave en musikvideo, foreslog den gode Martin Gerster at vi hev fat i et af hans numre. Martin stod selv for instruktion og idéudvikling. Endnu et projekt der var en udfordring, fordi det krævede at jeg fandt tålmodigheden frem, og lyttede til Martins vision, som ikke nødvendigvis var magen til min egen. Produktet synes jeg imidlertid er godt og selvom vi alle sammen lidt fortrød de syrede farveskift enkelte steder, er det med en overordnet god fornemmelse jeg ser tilbage på videoen.

Det er i øvrigt selvsamme Martin Gerster jeg senere har arbejdet sammen med i et musikalsk projekt kaldet Four Flaws of Human Nature, der blandt andet leverer en del af musikken i "Alene" og intro samt outromusikken i Xenias vlogs.

Tryk her for at se musikvideoen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar