Udvidet topliste

Jeg begyndte på hvad der dengang var en top 60 tilbage i slutningen af 2010. Siden har jeg af flere gange udvidet listen, og jeg har endvidere erhvervet mig skrivetjanser på både BDlive.dk, Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents og senest Uncut.dk. Derudover har jeg udvidet bloggeriet med min tv-serie blog 'Komedie og Kant'. Det har alt sammen resulteret i at min topliste har taget længere og længere tid at komme videre med, både grundet simpel tidsmangel, men også fordi en konstant mængde af nye oplevelser, karaktergivninger og andre former for vurderinger, kan gøre et så talforskrækket individ som mig ør i hovedet. Nu er det ikke desto mindre lykkedes at nå så langt som 4. pladsen, men hvorfor gøre det nemt for sig selv?

Så jeg har valgt at udvide listen til en top 85, har rykket en smule rundt, og vil inden jeg afslører min top 3, backtracke for en tid, og udfylde hullerne. For de der, ligesom jeg, har nemt ved at miste overblikket, har jeg lavet en komplet oversigt, hvor man kan se hvordan hullerne langsomt fyldes ud, indtil vi har en fuld liste. Den næstkomne anmeldelse efter denne vil således være en ny anmeldelse af min 85. plads "Secret Window", men frygt ikke! Det er ikke samtlige anmeldelser der vil blive omskrevet. Det er mestendels huller der skal udfyldes og kun enkelte af de alt for små anmeldelser, vil blive udvidet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar