Bleeding

Vel nok det mest personlige projekt jeg skabte i forbindelse med min tid på medieskolerne. En musikvideo der sætter billeder til et nummer skabt af Alex Mørch i samarbejde med undertegnede (tekst) og Xenia E. Jensen (vokal). Nummeret blev aldrig gjort helt færdigt og er således ikke perfekt, men videoen indeholder flere momenter jeg er ganske stolt af. Videoen er optaget i Fredericia og klippet på medieskolerne i Viborg.

I øvrigt foregik klipningen over blot en enkelt nat og er stærkt inspireret af det kaos der i mine øjne er en del af et dødsfald. Samtidig var det dog mit mål at få en historie til at stå frem fra kaos. Religion og evnen til at give slip var store i mine overvejelser på daværende tidspunkt og det får således også plads på billedsiden, hvor teksten mere er tiltænkt som en fortælling om den klaustrofobiske tankeverden man kan spinde sig selv ind i.

Tryk her for at se musikvideoen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar