Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents...

Jeg ansøgte for nogen tid siden om at blive anmelder på 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents', og jeg er meget glad for at kunne meddele at jeg, sammen med to andre nykommere, pr. d. 1/11 - 2011 er blevet en del af crewet derinde. Jeg ser rigtig meget frem til at levere nogle anmeldelser til bloggen. Alt imens det går for sig, fortsætter arbejdet naturligvis med både BDlive.dk, men også denne blog og 'Komedie og Kant' bloggen, som jeg satser på snart at få skrevet nyt til.

Skulle der blive en smule længere ventetid på nyt materiale på mine egne blogs beklager jeg naturligvis og håber at De, kære læser, vil bære over med mig, mens jeg forsøger at få lyst, morale og dagligdag til at hænge sammen med mit ansvar overfor nu både Sørensen, BDlive og mig selv.

Min første anmeldelse på 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' kan læses her. Til slut vil jeg gerne, helt højtideligt, sige tak til de der giver positive tilbagemeldinger på blogs og anmeldelser, selv når de ikke er enige med bedømmelserne. Det at skrive anmeldelser er blevet en ting jeg virkelig nyder, særligt fordi jeg kan få lov at gøre det på så mange forskellige måder, og det er væsentlig sjovere når jeg ved der er nogen derude som læser med.

Tak for opmærksomheden,
Mark

Ingen kommentarer:

Send en kommentar