Alene

Plakatfoto af Xenia E. Jensen - se flere billeder fra
hendes hånd på: www.xeniasportfolio.blogspot.com

Det er så småt ved at være nogen tid siden vi færdiggjorde vores microbudget projekt "Alene", som blev lavet i samarbejde med Fredericia Gymnasium. Det endelige produkt er ikke fejlfrit, men personligt er jeg meget stolt af den overordnede film. Nu har vi gjort det muligt at se filmen via Youtube, og således er dette indlæg en lille reklame for dem der skulle have lyst til at gøre netop dette. Filmen varer 25 minutter og er en historie om afsavn, hævn og død der betyder meget for mig, fordi den oprindeligt er baseret på et historieforlæg af undertegnede. Der skete dog en del forandringer undervejs.

Som nogle måske ved er mange af de samme folk (og en flok nye) nu tilknyttet "Forfald", som jeg denne gang alene har sat mig i instruktørstolen på. Jeg er afsindigt spændt på resultatet af vores næste projekt, og håber vi både kan leve op til "Alene", og lære lidt af de fejl der har sneget sig ind undervejs i den forrige. Vi hører meget gerne feedback på "Alene", og har du lyst til at følge udviklingen af vores næste film, kan du hoppe ind på www.forfald-filmen.blogspot.com, hvor der er både vlogs, produktionsdagbøger og masser af billeder at finde omkring arbejdet med netop den film.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar